aj fan..

vad jag hatar min mage! Vaknade av att jag hade världens magvärk, upp på toan bara. Inte skönt att både ha lingonvecka och vara dålig i magen pga. medicinen.. MEN det finns dom som har det betydligt värre så nu ska vi inte klaga :).

Igår kväll åkte jag och T till Norrköping och Augustifesten för att titta på fyrverkerierna, riktigt bra!! Men jag kan ju konstatera att själva augustifesten var roligare förr.. nu var det vi och en drös med fjortisar ungefär.
Men ikväll ska vi tillbaka för och se på Rix fm med Linda och Filip, och innan ska vi se om vi kan få i oss något att äta.


Nähä, fortsätta med tvätten och lite av städningen som jag inte orkade med igår.




Tjing!



Förresten, vart är sommarn?


Kommentarer
Postat av: Ida

Augustifesten VAR mycket bättre förr! Det tycker jag med :) Speciellt på den tiden när det var karneval och grejer :P

2011-08-24 @ 12:21:14
URL: http://tabizz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja eller hur, tillbaka med karnevalen!

2011-08-24 @ 12:38:30
URL: http://sofijnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0