längesen

Nu var det verkligen längesen jag skrev, Skärpning!! Men jag har inte något speciellt spännande att skriva om heller, så det kvittar väl ;).
Men under de här veckorna har T hunnit haft lite semester och dessutom hunnit börja jobba igen, jag har hunnit röntga mig och väntar nu på svaren som jag får reda på nästa vecka. ( NERVÖS )

Ja så vad gör jag för spännande idag.. Jo tvättar och städar, inte det roligaste som finns men det måste ju göras. Och som vanligt var ju sköljmedlet slut när jag ska tvätta, så jag fick åka ner till ÖoB och köpa o när jag ändå var ute och åkte så svängde jag förbi stan och köpte lite nödvändigheter ( ja faktiskt! ), jag blonderade håret häromdagen och snacka om att det blev ännu sämre kvalitet än innan..! Så nu har jag som sagt skaffat mig nytt shampoo från Kérastase och inpackning från Loréals Absolut Repair serie så får vi se om det fungerar.









Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0