fredag

PHU! Nu har Lillebrorsan åkt hem, vi "blev" både med hund och barn igår.. Så vi tog en match i minigolf, och jag vill poängtera att det fanimej var fel på banorna! Tobias vann, Ludde kom 2a och jag sist....
Efter skit minigolfen köpte vi glass och åkte hemåt och spelade lite monopol istället. Men jag kom sist som vanligt :P. Satt i 2 timmar och körde.

Och idag har Tobias jobbat så jag och Ludde kollade på film "Kopps", sen skulle jag ha en revansch i Singstar, och JAG VANN! Men nu sitter vi här, jag, Cola och Diesel eller dom ligger utslagna i varsin ände utav soffan. Snart åker vi mot metropolen Kisa (som jag för 3 år sen inte visste att det fanns). Tror det blir grillat ikväll? ;)


Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0