torsdag

Hej!

Idag känns det lite bättre, kom på andra tankar igår när Mamma och hennes Sambo och lillbrorsan kom på besök. Kan vara skönt att träffa några av "mina egna" för de händer tyvärr inte så ofta längre..
Jaja, jag gjorde taco som vi bjöd på :). Och T tog med Ludde på en åktur med fyrhjulingen.
Vi hann även med ett parti med "med andra ord" och som vanligt vann ju vårat lag (ludde, tobias och jag).
Sen skulle vi planera lite inför semestern kanske blir Öland eller Skåne. Men eftersom det inte ska vara bra väder är det så svårt att komma på något, vad gör man på semestern?

Idag ska jag iväg och posta lite grejer som jag sålde på tradera igår (som jag förövrigt gick back på!!!!)
Har även lagt upp en Henri Lloyd seglarjacka.
Sen funderade jag på om man ska rensa i garderoben kanske? Är ju mest skit man inte använder som ligger där :/.




Take Care

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tycker allt att vi ska planera in Tyskland tillsammans :D !

2011-07-07 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0