home

Nu är vi hemma igen, eller vi kom ju faktiskt hem i Fredags men det har varit fullt upp med en massa annat.

Cypern var helt underbart! Varför har man inte åkt dit tidigare?? När vi kom till hotellet fick vi först ställa väskorna och gå och äta lunch vilket faktiskt var gott efter flera timmar utan mat, ni som känner mig vet hur jag blir utan mat i magen ;).. Efter lunchen checkade vi in och gjorde oss hemmastadda på rummet.

Sen började solandet! Så fortsatte det i princip hela veckan. I slutet av veckan hade vi bokat platser på en Katamaran, en båt, en tur på 6 timmar med snorkling, mat och sol. Sjukt fint vatten!


Men igår började vardagen igen, nya blodprov, vilka var bättre än dom har varit på hur länge som helst!! Hur skönt är inte det? Så idag fick jag äntligen medicin igen efter en månad utan. Och jag som alltid har ätit det, det har känns konstigt nu när jag inte fått några.. Skönt att det är som vanligt igen. Dock var blodtrycket lite lågt men inget farligt, bättre än med för högt!

Har även hunnit med lite rea shopping den här tiden vi varit hemma ;), bl.a. en klänning jag tänkte ha på midsommar ( om vädret tillåter ), 2 par nya vita tyg skor, Fornarina Cult jeans hur snygga som helst! Så nu blir det inget mera handlande på ett tag..

Dags att återgå

Take Care





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0