myspys

Har precis kollat klart på Big brother, det va som jag trodde, Sara åkte ut men det hade man ju nästan räknat med, men GO SIMON!

Ikväll gick vi även en sväng ner till stan längs med ån, att man kan bli så glad när det är sommar på G!!
Har lagt ut Forden på Blocket nu också, hoppas den blir såld så jag kan köpa den andra jag har hittat :) håller tummarna! Vet att många har åsikter om saab, mycket fel osv men det är det ju på alla bilar.. och det där om att saab kommer att försvinna helt, det tror jag inte ett dugg på.

Även rallybilen börjar ta form, har målat ett lager till idag, så nu lyser inte den mörka färgen igenom lika mycket längre.












Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0