sorry guys

Dålig update här!  Men har haft fullt upp med en massa annat, och sen planering inför resan på Fredag :). Vet också att jag har lovat bilder på mina inköp, men har inte haft tid.

I helgen var det rally som gällde, tyvärr kom de på sista plats i sin klass, men det går bättre och bättre.
Vädret kunde man ju inte klaga på, helt underbart. Brände mig dock härligt, bak på benen, så nu har jag knappt kunnat gått och jag får ha långbyxor på mig. Men jag får skylla mig själv när jag inte smörjde in mig... Hoppas det hinner gå över tills vi drar iallafall!

Nu håller jag på och städar här hemma, är precis färdig med köket, oljade även in köksbordet en gång.
Tvätten är i full gång nere i tvättstugan och jag ska försöka mig på att städa dasset! nackdelen är ju att det blir lika stökigt igen..det är ju trevligare att komma hem när det är städat :)

Nehe, om man skulle fortsätta. Ska nog även försöka duscha av lillskiten lite, usch vad han lider när det är såhär varmt.


Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0