Sunshine

Godmorgon solstrålar! Idag vaknade jag nog på rätt sida, skönt det. Så förhoppningsvis blir det en stund ute i solen idag med, är ju inte det roligaste och sitta själv och häcka men det är ju lika tråkigt och sitta inne och glo också.
Jag kanske skulle ta och fixa till naglarna då, har ju oftast inte tålamodet att sitta och vänta på att det ska torka.

Tänkte visa upp ett kap jag gjorde förra veckan, en långklänning från H&M för bara 399:- !!  Loove it, hur fin som helst på och som nu väntar ivrigt på rätt tillfälle till att bli använd.



Nahe, om man skulle ta tag i den här dagen då, borde tvätta och städa men det vill man ju inte heller göra när det är sånt här väder.



Take Care

Kommentarer
Postat av: Pillan

hallå hej :)

har lagt bud på en apsöt klänning på tradera som vi hoppas på vinst på under kvällen :) så vi får ta en långklänningskväll ;) med karlarna snart igen så du får premiära i din :)

2011-06-01 @ 11:07:41
Postat av: linda

jag hade gärna hållt dig sällskap i solen. men har annat för mig idag. en annan dag? du får komma hit någon dag så får vi lägga oss nere vid vattnet =)

2011-06-01 @ 11:25:23
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Pillan: Ooh hoppas du vinner den då! :) Ja det får vi verkligen göra tycker jag, det är dags nu!



Linda: Okej, ja det tycker jag vi ska göra. Är ju alltid roligare och vara två :) Ska komma över med overallen också.

2011-06-01 @ 11:31:58
URL: http://sofijnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0