haha

Sitter och kollar runt lite på min egen dator, och hittade den här bilden.. FY! Haha , var under den tiden jag fortfarande fick behandling på barnavdelningen. Låg inne 1 vecka i taget och fick cellgifter.
Här hade dom lyckats tjata ut mig ur rummet då det skulle komma en "överraskning". Så alla barnen som låg inne och som ORKADE ska jag också nämna, samlades inne på barnterapin (ett rum). Och så kom Johan Palm (?) och sjöng och spelade. Är ju inte precis ens idol, men kul att det hände något kul iallafall.
(Slangen som sticker ut ur tröjan är ju då det som cellgifterna kommer igenom. Måste säga att man ändå ser rätt så fräsch ut om man jämför med honom! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0