Onsdag

Nu har jag hängt här hemma hela veckan, TRÅKIGT! Och inte har man lust att göra någonting heller, inte ens shoppa...?! :/ Började att ta tag i tvätten igår, och efter 2 maskiner var inte ens det kul längre, så nu ligger resten av tvätten utspridd i framför mig i tv rummet, och jag har inte orkat tagit tag i det. Ja jag vet.. Men har varken ork eller lust till någonting känner jag :/.

Trodde stenhårt på att det var röntgen av käken i måndags, men jag kom dit och fick reda på att det inte var förens nästa måndag. Jag som ändå hade sett fram emot det på något sätt! Vill inte att det ska bli värre och sätta sig i något som inte går att operera, om det nu ens går att göra det nu.
Usch ja , vill inte sitta och klaga, men man är rätt så trött på det här nu! Vill iallafall må bra och kunna orka någonting när vi ska flytta till huset! Men man ska väl inte hoppas på för mycket :/. Alltid är det något som sagt.

Men fick iallafall penicillin för infektionen i munnen/käken i måndags, äntligen! Borde satts in för längesen, men skönt att dom ändå förstod det tillslut.

Lillskiten ligger också bara och sover hela dagarna, mer än vanligt och även han verkar deppig. Kanske beror på vädret? Eller så kanske även han känner att jag mår som jag gör och att det smittar av sig på honom..?

Skulle varit skönt och vi kunde flyttat in redan nu! Så man hade något att göra om dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0